środa, 7 maja 2014

Maturalnie!





Po długiej nieobecności związanej z egzaminem dojrzałości zabieram się znów do pracy nad zdjęciami i już niedługo ( jak pogoda pozwoli) pojawią się nowe zdjęcia na blogu. Dość ciekawa propozycja od Macieja, którego zdjęcia możecie podziwiać w zakładce na górze, żeby zrobić zdjęcia uliczne. Jak mam być szczera to dość sceptycznie podchodzę do tej myśli, lecz doszłam do wniosku, że

kto nie spróbuje ten nie zyskuje! :D




Przez ostatnie tygodnie nie wyciągałam swojego aparatu z pokrowca, czego z całego serca żałuję, lecz udało mi się zrobić kilka zdjęć telefonem, oczywiście nie ma co tu porównywać jakości poprzednich zdjęci z tymi co będą tutaj, bo jest to kolosalna różnica.






W momencie,gdy już tak bardzo mi się nie chciało uczyć, gdy nic mi nie wychodziło, gdy miałam totalnie dość całego świata za oknem pojawił mi się taki widok. Humor momentalnie mi się poprawił, bo po każdej burzy wychodzi słońce i musi być dobrze!
Tutaj wśród ciemnych cumulonimbusów, pojawiła się jedna chmura, która totalnie się wyróżnia ale która przynosi pierwiastek nadziei :)




















Ostatni czas był dla mnie bardzo ciężki. Doszłam do wniosku,że trzeba cieszyć się z małych rzeczy, bo nigdy nie wiadomo co zgotował dla nas los. Nie można przejmować się wszystkim, narzekać na swój los, bo należy pamiętać,że
ZAWSZE MOŻE BYĆ GORZEJ.















Aparat +spostrzegawczość= zdjęcie :D


Nawet takie zwyczajne, jak wyżej załączone zdjęcie tulipana, na którym są krople wody! Niby zwyczajne, niby takie popularne, lecz każde zdjęcie jest inne mimo,iż przedstawia ten sam motyw. To zależy od Ciebie jak będzie wyglądało Twoje zdjęcie! :)

Maciej czekam na termin naszych zdjęć ulicznych! A zainteresowanych zapraszam na jego boga, gdzie umieszczone są genialne zdjęcia! Serdecznie polecam :)

http://nowaczykmaciej.blogspot.com/

2 komentarze: