czwartek, 20 lutego 2014

Coś na wstępie

Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad prowadzeniem bloga ale zawsze coś mnie odwiodło od tego pomysłu! Teraz postanowiłam jednak spróbować :)

W dużej mierze blog poświęcony będzie fotografii, lecz z tego miejsca pragnę zaznaczyć, że jestem TYLKO
amatorem! Nie zagłębiam wiedzy na temat fotografii, ponieważ moim zdaniem:

Fotografuje się sercem,a nie techniką!

Jest mi niezmiernie miło jak czytam na swoim facebook'u pozytywne komentarze do prac, które wykonuję :)
Milutko mi się robi i motywuje mnie to do dalszej pracy-zabawy! Zdjęcia są czymś w rodzaju obrazkowego pamiętnika,a  do pisania pamiętnika nie trzeba być pisarzem wystarczy być sobą, tak samo jest w przypadku robienia, czy pozowania do zdjęć! Wtedy fotografie są naturalne i szczerze powiem NAJLEPSZE!



Nie mam w zwyczaju przerabiania zdjęć bo zwyczajnie nie widzę takiej potrzeby! Nie sądzicie,że to zdjęcie i tak wygląda okej bez mojej ingerencji?
Naturalne barwy, naturalna modelka czego tu chcieć więcej? :)















Jednak uważam, że najnaturalniej na zdjęciach wychodzą dzieci! One nikogo nie udają, chcą być sobą i nie przejmują się opinią innych. Ich urokiem ociekają zdjęcia, a czas niestety nieubłaganie pędzi! Fotografie zatrzymują czas, a sytuacje ukazane na zdjęciach pozwalają nam wspominać to co najlepsze!



















Będąc starszym świetnie jest usiąść pod kocem przy ciepłej herbacie i przeglądać zdjęcia (osobiście to moje ulubione zajęcie). Podążając za techniką wszyscy chwalą sobie zdjęcia w formie elektronicznej, a prawdziwa magia jest wtedy, gdy możesz usiąść i otworzyć album. Masz pewność,że z fotografiami się nic nie stanie i będziesz mógł do nich wrócić zawsze! Nawet gdy wyłączą prąd :)

















Bardzo mi miło, gdy po skończonych zdjęciach ktoś mówi,że się świetnie bawił mimo,iż nie widział efektów!
A ilość lajków pod zdjęciami na moich facebook'u , czy profilach modeli jest czasem zadziwiająca!






Najważniejsza zasada życia to :

                    Be positive and creative 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz