sobota, 8 marca 2014

W poszukiwaniu wiosny








Dziś wybraliśmy się w rejony Osieckie w poszukiwaniu  wiosny. Jak widać udało się nam ją znaleźć bez najmniejszych problemów! :D Co  mnie osobiście bardzo cieszy!

Zdjęcie obok zostało zrobione w Jeziorkach. Jest  to obszar młodoglacjalny tj. obszar, z którego lądolód skandynawski wycofał się najpóźniej ( licząc od drugiego zlodowacenia, a dokładniej od stadiału leszczyńskiego). Czemu o tym piszę? Bo uważam,że każdy z nas powinien mieć choć odrobinę wiedzy na temat miejsca, które w tak chętnie ogląda, czy też podziwia na fotografiach. Lodowiec mimo,że przyniósł wiele szkód, to zostawił po sobie kilka pamiątek. W rejonach Osiecznej są to dość spore wzniesienia oraz jezioro.












Pewnie jak większość ludzi postanowiłam wykorzystać tą piękną pogodę i wybrałam się na zdjęcia, lecz to nie były zwykłe zdjęcia... Połączyłam je z wycieczką krajoznawczą , co swoją drogą uważam za dobry pomysł. Jak widać moja modelka ( jedna z dwóch) była bardzo szczęśliwa z tego powodu, że aż skakała z radości! :)


Zdjęcie z pozoru wygląda na łatwe do wykonania, lecz Dobrusia sporo musiała skakać, by zdjęcie wyszło dobrze.

 <-----------------------   Efekty możecie podziwiać obok













Moje dwie modelki to takie małe papużki nierozłączki. Twierdzę,że to bardzo fajnie. Mimo,że są bliskimi kuzynkami, widzą się bardzo często, lecz jedna za drugą bardzo tęskni. Odwiedzają się co TYDZIEŃ!

Wartości rodzinne trzeba pielęgnować, a nie mówić, czy też tłumaczyć nieporozumienia tym ,że z rodziną wychodzi się dobrze tylko na zdjęciach bo to nieprawda!

Trzeba tylko chcieć,a wszystko się da! Kocham robić zdjęcia i patrzeć na efekty swojej pracy, bo mimo zmarzniętych rąk wiem,że było warto :D




Park w Jeziorkach jest duży,więc znalazłam wiele miejsc do zrobienia zdjęć. Lecz musisz pamiętać,że ja tylko trzymam aparat. To jakie wyjdzie zdjęcie zależy w dużej mierze od Ciebie. Czasem słyszy się, że wiele ludzi narzeka na fotografa i pewnie w jakiś 10% jego/jej narzekania są uzasadnione. Fotograf nie jest maszyną, to tylko człowiek. Może i człowiek bardzo kreatywny, pomysłowy, pracowity, lecz cudu nie dokona! Ja nigdy nie zgarniam pochwał  za zdjęcie do siebie moją odpowiedzią jest :

Dobre zdjęcie,bo dobra modelka/model 











To oni właśnie dają siły i pomysły na nowe zdjęcia, a ich kreatywność nie zna granic!



Spójrzcie --------- >





To ona u rozdaje karty, a nie ja.
Bardzo mnie to nawet cieszy :)
Sama bym chyba nie pchała jej na tą kłodę, bo najzwyczajniej w świecie bałabym się o nią, lecz na szczęście ona jest o wiele odważniejsza ode mnie i dzięki temu mamy takie oto zdjęcie :)




















Po powrocie do domu musiałam raz jeszcze oglądnąć zrobione przeze mnie zdjęcia. Nie chodzi o to,że jestem pyszna, czy coś tego rodzaju, lecz musiałam niektóre zdjęcia odrzucić bo było ich stanowczo za dużo lub też były źle skadrowane. Natrafiłam to to zdjęcie i urzekło mnie w każdym calu!

Mała, śliczna nimfa gładzi swoje piękne,długie włosy. To zdjęcie ma tyle uroku w sobie i uczuć.










Kolejna Nimfa tym razem w wersji blond!
Nie mogłam się zdecydować, która piękniejsza i wstawiam oba zdjęcia :D





















Na sam koniec zostawiam Wam zagadkę, lub też proszę o pomoc. Znalazłyśmy pięknego wiosennego kwiatka i nie mamy pojęcia co to takiego jest :(


Jak ktoś zna nazwę to będę wdzięczna jak zechce się nią ze mną podzielić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz