poniedziałek, 16 czerwca 2014

W drodze do...




Dawno mnie tu nie było, lecz natłok obowiązków nie pozwalał mi zerknąć tu na dłuższą chwilę, a nic bezsensownego nie chciałam tu zostawić. W końcu słoneczko i w końcu udało mi się po części zrealizować swój pomysł :-) Napisałam ,,po części" celowo, ponieważ jeszcze na tą drogę wrócę i dokończę swoje dzieło. Pogoda idealna na rowerową wycieczkę, Modelka na swoim różowym cudeńku zaprasza do obejrzenia zdjęć i mamy nadzieję,że wywołają u Was one przyjemne uczucia! :-)







Bardzo lubię tego typu zdjęcia, ponieważ mimo wieku coś zaprząta jej głowę. Trudno domyślić się co siedzi w głowie drugiego człowieka, a co dopiero dziecku... Dziecku, które w jednej minucie ma milion pomysłów i nie wie które z nich zrealizować.  Patrząc na to zdjęcie, na usta ciśnie mi się pytanie ,,Co w jej główce siedzi" lecz zostanie to chyba Ismenki słodką tajemnicą :-) W sumie to dobrze bo nic mi do jej myśli. To tylko od niej zależy kim będzie i jaka będzie, a ja ją będę kochać bez względu na wszystko! Będzie zawsze miała we mnie oparcie nieważne co zrobi.








Hmmmm róże na polu? A jak! U mnie wszystko jest możliwe :D Po co mam być taka jak inni? Wole być oryginalna,a jak komuś coś nie odpowiada to jego sprawa! Polne kwiaty na polu są naturalne i szczerze mówiąc wiele fotografów to wykorzystuje. A róże na polnej drodze zadziwią każdego oglądającego i skłonią do przemyśleń! A o to mi chodzi. Nie chcę by ktoś aby ,,rzucił okiem " na moje zdjęcia, chcę by na chwilkę przy nich pozostał. Brak tu symboliki ale na pewno ktoś kto będzie przechodził tą drogą teraz na pewno chwilkę przystanie i pomyśli ,,po cholerę tu te róże" .





A płatki róż wzięły się z naszego ogrodu, a zostały ułożone w takim kształcie przez Ismenkę i wiatr :)

Muszę przyznać,że całkiem nieźle im ta współpraca wyszła. Wywołała również wiele uśmiechu na twarzy małej modelki. Tego typu zdjęcia sprawiały mi trudność, gdyż nie umiałam uchwycić odpowiedniego momentu, brak mi było wyczucia, a nigdy nie chciałam iść na łatwiznę i ustawić sobie zdjęcia seryjne :)


 Za radą Andrzeja , że takie wyczucie można w sobie wyrobić postanowiłam spróbować i....... WYSZŁO MI ZA PIERWSZYM RAZEM :D












Na moim profilu na Fb znajduje się nieco bardziej wesoła wersja tego zdjęcia, lecz to również ma swój urok i muszę zaznaczyć,że warto się było poświęcić  i zebrać większość piasku z polnej drogi by zrobić to zdjęcie :) Troszkę już się nazbierało tych zdjęć i czas je zebrać i wywołać! Stworzę jej na urodziny album ze wszystkimi zdjęciami! :D






A to zdjęcie,gdy już opuszczałyśmy to magiczne miejsce. Obeszło się bez żadnej kontuzji, czy też brudnych ubrań :)

Pogoda dopisała i mam nadzieję,że w przyszłym tygodniu też tak będzie! Bo czeka kolejna część pomysłu do realizacji. Nie musi być koniecznie ta modelka! Ale nic nie będę miała przeciw gdy będzie ta sama :)













Żeby nie było! Polne kwiatki też spotkaliśmy na naszej sesji :)  A oto piękny modrak! :D












11 komentarzy:

  1. Jeju zakochalam sie w tych zdjeciach z kwiatkami. Sa cudowne poprostu rewelacyjne :*

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! ;)

    http://snowgangg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wyszły fajnie, ach a modraki kocham, fajnie, że go uchwyciłaś :)
    Nie chcesz być jak inni? Bardzo dobrze, tego się trzymaj :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Ta jak chciałaś przyciągają uwagę i nie da się je pominąć obojętnie ;)

    Pozdrawiam http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. drugie i trzecie. :) A wszystkie razem opowiadają pewną historię :) Fajnie fajnie :) Widze ze juz wyłączylas date nanoszoną na zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, poszperałam i udało mi się wyłączyć i przyznaję,że miałeś racje! :) zdjęcia lepiej wyglądają :p

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia <3 Super blog. Obserwuję od razu! <3 Czekam na kolejny post ♥
    http://liliowepogawedki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię odwiedzać Twój blog ... Dobrze się go czyta i ogląda ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)
      Czekam na książkę! I musimy się umówić na kolejną sesję! Może w przyszłym tygodniu? :)

      Usuń